"Είναι εκπληκτικό τί ανόητα πράγματα μπορεί κανείς να πιστεύει προσωρινά, αν σκέφτεται για πολύ μόνος του, ιδίως στην οικονομική επιστήμη". John Maynard Keynes (1936, The General Theory).

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Σήμερα εξετάστηκα για τη διατριβή μου και ω του θαύματος, πέρασα την εξέταση! Πραγματικά, δεν πίστευα αυτό που συνέβη, ακριβώς γιατί είχα προβλήματα με τη διατριβή μέχρι τελευταία στιγμή, μάλιστα τέτοιου είδους που δεν ήταν στο χέρι μου να τα λύσω. Κάπως έτσι τελείωσε αυτό το κεφάλαιο της έρευνας, και η διατριβή θα είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο ολόκληρη σε λίγες μέρες, στα αγγλικά και τα ελληνικά επιτέλους! Το να γράψω εδώ ευχαριστίες σε όσους και όσες με βοήθησαν είναι λίγο, δεν έχει καμμία σχέση με την αμέριστη συμπαράσταση που δέχθηκα όλα αυτά τα χρόνια. Θα τις δείτε τις ευχαριστίες εξάλλου και στη διατριβή, οπότε δεν σας ζαλίζω εδώ. Θα ήθελα μόνο να ξέρετε ότι το υλικό που συνέλεξα για τη διατριβή δεν χρησιμοποιήθηκε όλο γιατί ήταν τεράστιο, αλλά θα έχω την ευκαιρία να μελετήσω ξανά και διεξοδικά τη γνώση που τόσος κόσμος μου προσέφερε απλόχερα και ελπίζω να την επιστρέψω κι εγώ πάλι με τη σειρά μου εκεί όπου ανήκει. Στο ιστολόγιο αυτό θα δημοσιευθεί η διατριβή (ή σύνδεσμός γι' αυτήν) και όσα κείμενα προέκυψαν από αυτό το ερευνητικό έργο. Για άλλα ερευνητικά έργα και δημοσιεύσεις, προσωρινά μπορείτε να ανατρέχετε στο λογαριασμό της έρευνας στο φατσοβιβλίο, ο οποίος θα διατηρηθεί, μια και θα ασχολούμαι με το ίδιο αντικείμενο και στο εξής: Ανταλλαγές Παράλληλα Νομίσματα Αργότερα, θα υπάρχουν και άλλα ιστολόγια ή αναρτήσεις σε ιστοσελίδες από καινούριες δημοσιεύσεις και έρευνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου